Om klubben

Sørby Fodbold er beliggende lidt syd for Slagelse i Sørbymagle, en by på omkring. 1.100 indbyggere. Vi er en del af Sørbymagle Idrætsforening med over 1.200 medlemmer bl.a. fordelt mellem eSport, fitness, gymnastik, og fodbold. I Sørby Fodbold er vi omkring 120 medlemmer, hvilket gør os til den 6. største fodboldklub i Slagelse Kommune. De sidste år har vi haft en god vækst af hold og medlemmer med et motionshold, herresenior og tre hold til de yngste. Ligesom vi er i stor vækst på medlemssiden vækster vi også meget i aktiviteter. Med stort indendørsstævne, årlige store kampdage, Superligakampe, en del af Sørby Marked som er et af Vestsjællands største kræmmermarkeder og meget mere.

I Sørby Fodbold vil vi gerne være en stærk breddeklub i området, som kan tilbyde hold til alle piger, drenge, kvinder og mænd. Vi ligger stor vægt på det sociale og at alle skal have det godt, når de er en del af vores klub.